Kizlar merhaba 37 inci haftamdayim henüz hala doktorum nst çektirmedi. Mesafemde baya uzak oldugundan 2 hafta sonra gel demisti bana geçenki kontrolümde ama yol çok uzun ve beni çok yoruyor gittiğim hastane özeldi. Merak ettiğim şey şu devlet hastaneleri acilden giriş falan yapınca nst cekermi yada çekmesi için ne dememiz gerekiyor bide nst şart mı🤷♀️