Hilalsny ErdemirinAnnesi geciyo kuzum geciyo goz acip kapanincaya kadar geciyo ama son 1 ay asla gecmiyor😂😂 benim son 13 gun kaldi ama son 20 gunden beri sanki 3 aydir gecmiyo😂😂
Guzel_anne Nisanurunannesi3850 ne güzel benim sezaryen allahın izniyle 39 hafta da inşallah belki 38 de olabilir hayırlısıyla
150_gelartik Son 63 gün. 1534 gr olmuş kızım bugün geldim muayeneden . Sizinki de geçer hızla inş. Ama 3. Trimester beni zorluyor
Melek_15 Tahmine göre 12 ama bakalım bızım prenses bı baktın çat kapı gelı verdı çok heyecanlıyım ya ılk doğumum olcak hayırlısıyla 🌹🌹🌹
Linam6868 ErdemirinAnnesi Geçer insaAllah canım Oğluma kavuşmaya 133 gün var bana da hiç gecmeyecek gibi geliyor 🙂
didemblr ceycey123 benim kızın da galibaa yeri rahat masallah hareketleri de iyi son 8 ama belirti yok hiç 😆😁🤔