BegumIscanTunc ErdemirinAnnesi 151 gün kaldı rabbim sağ sağlim kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Soe 142 ama sezaryen olacağı için daha az kaldı. Zaman hemen geçsin miniğim sağlıkla gelsin istiyorum 😍
Guzel_anne Nisanurunannesi3850 ne güzel benim sezaryen allahın izniyle 39 hafta da inşallah belki 38 de olabilir hayırlısıyla
Tugbae Sen1meleksin off banda aynısı denildi önce suni demiycez ve en başindan beri çekimdiğim şeydi suni sanci benim ☹️ Bi ufak korkmuyor değilim açikçaci
Sen1meleksin Tugbae valla bende korkuyom yaa kendi sancım ne demek bilmiyorum suni me onuda bilmiyorum tahminde edemiyorum ağrıyı yaşamadığıma inşaallah gelirde gerek kalmaz ya
Sen1meleksin Tugbae bana 6 sına gün verdi doktor eğer gelmesse sancın falan 5 inde kesin göreyim 6 sında suni yaparız dedi.
Denizzz5900 Yasellaaa merhaba bişey sormak istiyorum keseyi görmeye gittiğimiz zaman yada kalp atışını duymaya eşleri içeri alıyolarmı onlarda görsün diye ben siz kiminle gittiniz
Bernanisa ErdemirinAnnesi son 22 ama bana çok varmış gibi geliyor. Ooo daha bir ay var ya diyorum sürekli
Yasellaaa Denizzz5900 merhaba , ben özele gittim içeri benimle birlikte girmişti . Sonrasında devlet hastanesine de gitmek istedim orada da içeri aldılar hem kese için hem de kalp atışı için ☺️