Fatma_armutcu42 minikprensimmm123 bunlar aslında çok güzel duygular ama işte biseyler yiyememek çok kötü genede şükürler olsun bu duyguyu bize tatdiran Rabbime 🤲
Fatma_armutcu42 Ozgeemrahh koku hassasiyeti bende de var yağ, salça, sigara süt ,bunlardan nefret ediyorum
Ozgeemrahh Fatma_armutcu42 aynen bende öyleyim deterjan kokusuda mafediyor beni ve suan grip oldum nasıl atlatacağım bilmiyorum