Merhabalar kızlar,
Biz 36+3′üz . Gelin biraz sohbet edelim :)
Dün kontrolümüz vardı 2900 gram bebeğim . Doktor normal doğum için çok ideal olduğunu söyledi , çarşamba günü de çayı muayenesi yapılacak .
Ben şu an günde 5 hurma yiyorum , hemen hemen her gün yürümeye çalışıyorum , ancak henüz squata başlamadım . Perine masajını da bir kere yapıp bıraktım . Normal doğuma çatım da uygunsa perineye de squata da başlarım diye düşündüm .
Çek ayak şişmesi dışında çok büyük sorunun yok , tabi mide ekşimesini ve uykusuzluğu kanıksadım artık 😁
Sizler ne durumdasınız ?