Erimannesi kindersurprise evet kendiliğinden 2 sene olmadı.. Olmucak nasılsa dediğimiz ikinci ay kendiliğinden oldu..
kindersurprise Erimannesi benim de amh düşük canım olmuyordu 3 senedir doktora gitmeye hazırlanıyorduk olmuyor zaten diyordum ilişkiden sonra hemen banyoya giriyordum hatta o ay hamile kaldım ben de, ama düşük oldu benim Allahtan hayırlısı