Kızlar 29 yaşındaki bir arkadaşıma hormon testi yapmışlardı,sonuçlarına göre menepoza girmişsin yumurtalar bitmiş demişler 😞Tüp bebek için de başarı oranı çok az yumurtalar bitmiş çünkü ama Allah’tan ümit kesilmez biran önce işlemleri başlatın demişler çok üzgün durumda 😞Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba böyle olup çocuk sahibi olan ya da doktor tavsiyesi de olabilir İstanbul,Ankara da