Betllll yok bana çatın dar normal olmaya bilir demişti Doğum başlayınca karar verelim dedi. Doğumuma o girdi şansıma ebelere elletmedi karnıma bastırmalarına vs bırakın o kendisi yapabilir dedi. Dikişsiz şekilde doğurdum çok şükür 😂🙈 Doğumdan sonra da tebrik etmişti aferin kız o çatıyla nasıl dikişsiz doğurdun demişti gülüşmüştük. Çok iyi doktor ya çok arıyorum onu valla. Sırf onun için Doğuma İstanbul’a gelmeyi düşünüyorum 😂🙈