Fatzek canım bende 31. Haftama kadar Mehmet Can bey e gittim Hamza bey ile birlikte çalışıyorlar 55 tl muayene ücreti detaylı ultrason İçin 180 tl verdim ikili üçlü ve dörtlü test zeka testi için tamamen seçimi bana bıraktı para odaklı çalışmıyor doğumu ailemin yanında Giresun da yapacağım 32. Haftamda geldim o zamana kadar gayet ilgili ve bilgilendirici bir doktordu Mustafa bey i de Ahsen hanımı da çok övüyorlar fakat o kadar çok sıra oluyor ki evde 2 yaşında kızım olduğundan o kadar uzun süre birine bırakıp beklemedim
Zaten bildiğim kadarıyla 7 yıldız almış bir hastahane Bahat çocuk doktorumuz da Harun bey ve Kenan bey onlarda gayet ilgililer