Nlgn16 Neslihannn34 37+5 canım kaldı 16 gün diyor ama bakalım çok nazlı galiba bu mart bebekleri hiç gelmeye niyeti yok gibi bu gidişle gününü tam dolduracak 🥰😇
G92 Son tarih 10- Mart dedi doktorum, 4-mart nst var, dun de nst’ye girdim , 25-30 seviyesinde bir sancı vardı ara sıra, doktor pek önemli görmedi ama
ipek02-02 Neslihannn34 Neslihannn34 bizde 39+2 👼🏻Gelen giden yok 😂😂 Artık yavrumu kucağıma almak istiyorum 🙏🏻✨💙👼🏻