tazeanneew Asli2323 bu sene 50-50 senesi galiba yarısı kız yarısı erkek gidiyor resmen 😂 benim doktorumun tahmini kız ama daha net değil
Handncal Asli2323 kesinlikle erkek senesi bnde dahil çevremde kimi duyup gördüysem erkek sağlıkla gelsinlerde cinsiyetin önemi yok
Badeninannesii tazeanneew Bende 20 .ci haftama girdim ilkkez geçen hafta cinsiyeti kız dedi çevremdekilerde ilk aylar kesin olmuyo degişebilir diyolar cinseti yanılabiliyolarmış bendr dün gittim kızıma hep pembe kıyafetler aldım🤣🤣
Umfa Ferahfezaaa kaçıncı haftadan sonra erkek dedi doktor , benim 22. Haftada doktor 19. Haftada kesin demedi ama %90 kız dedi , döner mi bu haftadan sonra çok alıştım kızıma 😐
Yasemin8892 Ferahfezaaa aynen benimde 🙈 20.haftada oğlum olacağını öğrendim 16.hafatada kıza benzetmişti
Tggba Ferahfezaaa ne kadarlık ken kiz denildi ve erkeğe döndü acaba banada erkek dediler gecne hafta kiz dediler bireyler almaya korkuyorum halen 😀
yagmur_544 Benim de çevremdeki herkesin erkek bebeği olacak , biz henüz cinsiyeti öğrenmedik ama çevremde daha hiç kız duymadım hepsi erkek :) erkek senesi gibi 🤷🏼♀️😊
Eymen_akca1619 Asli2323 34+0 oğlum olucak rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲