2prensannesl 34+2 haftalık hamileyim. 33 haftalıkken kontrolümüz vardı. Kilosu 2540 ve. dedi doktorumuz. Bir sıkıntı yol çok Şükür şimdilik ara ara ayakta çok kalınca sırt ve vajinada ağrı oluyo. Onu da doktorum normal kabul etti. Bebeğin gelişimi biraz önde gittiği için nisan ilk haftası doğumum görünüyo. Sezaryen istiyorum bakalım artık hayırlısı olsun☺️ Hepimizin sağlıkla kucağınıza alalım inşalllah evlatlarımızı🌸🙏