Benimde kontrolüm bugündü 32+1 haftalık kilosu 2150 gr çıktı doktor hersey iyi gidiyor dedi çok şükür eğer erken gelmezse 23 Nisan gibi normal doğum düşünüyorum bakalım hayırlısı bu arada geceleri midem çok fazla yanıyor soğuk süt içiyorum ama yine tamamen geçmiyor doktoruma söyledim gaviscon şurubu verdi, zorda kalmadıkça kullanmam sanırım çok az kaldı artık dogumlarimiza rabbim hepimizi kurtarsın evlatlarımızi sağlıklı bir şekilde kucaklarimiza almayı nasip etsin 🙏🏻