Birbebeginblogu Şuan 3 bebegime hamileyim 2 bebegimde stok yapmadım bundada yapmiycam gerek yok çünkü bez bulunabilir birsey. Doğumum yaklaştıkça kullanmam bezin 1 numarasını 1 paket alıyorum sonra zaten gerisi geliyor. Mesela ilk oğlumda prima aldım 2 paket oğluma yarmadi ve 2 pakette boşa gitti sonra canbbee denedik oda olmadı en son molfix iyi geldi. Bebeğinizin cildini tanıyın sonra stok yapın çünkü her bez her bebeğe yaramıyor 🤍