3 yıllık evliyim 3 düşüğüm var ilk gebeliğim 5 haftalıkken kanama ile başladı sonunda kürtaj oldum. Kürtajdan sonra 3 ay korundum ama 1.5 yıl hamile kalamadım tam ümitlerim tükenmişken tekrar hamile olduğumu öğrendim ama hevesimiz kursağımızda kaldı kimyasal gebelik oldu bu sefer korunmadım 5 ay sonra tekrar hamile kaldım bebek gayet sağlıklıydı ama kornual gebelik dendi bebek yumurtalıklra yakın yerdeydi 9 haftalıkken iğne ile gebelik sonlandı. Adetim düzensizleşmişti son olaylardan sonra bu ay doktora gittim pco var dedi ve bu şekilde imkansız hamile kalman dedi ilaç verdi ilaç bitince adet olucak sın adetliyken gel test yapalım ondan sonra tüp bebeğe yönlendirelim dedi. İlaç bitti ancak ben adet olmadım hiç bir şkilde hamilelik beklemiyordum test yaptım ve anında iki çizgi belirginleşti hemen kan verdim 4467 çıktı bebeğim ben burdayım dedi şuan 4+6 günlüğüz kese güzel yerinde ve gayet sağlıklı 8 martta kalp atışını duymaya gidicez inşallah bu sefer sağlıkla kucağıma alırım. Uzun oldu biraz ama asla umudunuzu mücadelenizi bırakmayın pes etmeyin güzel anneler en güzel en doğru zamanda bizde bebeklerimize kavuşacağız❤️ rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah dualarınızda bizi de eksik etmeyin olur mu güzel teyzelerimiz 😍❤️