Kevserlina
Ben ilk günden beri bebek odası almicam diyordum. Ben de gereksiz bulanlardanım. Beşik alırız. Evde dolabımız müsait vs geçerli sebeplerim vardı.
Şimdi zaman geçtikçe acaba lazım olur mu diye şeytan dürtmeye başladı 😂 yine bebek odası almayacağım. İleriye yönelik çocuk odası takımı ve beşik olarak düşündük. Fikrimiz değişmezse bebek odası olarak para vermek yerine çocuk odası yapalım diye düşünüyoruz belki size de fikir olur. Diğer türlü bebek odası takımına para vermek benim de hiç aklıma yatmıyor, üstelik çok beğendiğim modeller de yok.