Erimannesi miniginannesi26 valla olmazsa bende beklemeyi düşünöüyorum inşallah kendiliğinden olur.. Kilosu düşükken.. Çünkü ilkinde de 3500 demişlerdi 4 kilo doğdu
miniginannesi26 alininannesii ebe arkadaşım Var açılman oluyordur diyor çok gazla akıntı var her saat çamaşır değiştiriyorum
defne09 37+3 3275gr doktor daha irileşmese iyi olur dedi. Şuan sancı vs çıkmadı. Benim de bir şikayetim yok. ne çatı ağrısı, ne bel , ne kasık ağrısı yok😬 Kilosu fazla mı normal doğuma engel olur mu ? doktorum çok konuşkan biri değil 😕
miniginannesi26 defne09 benim doktorum takılmıyor kilosuna sadece şey dedi 40 a kadar beklemeyelim zorlamayalım senide bebeğide dedi sanırım suni sancı verecek haftaya belli olacak ❣️
G92 miniginannesi26 bebek kilosu hakkında bir şey dedi mi doktorunuz, benimki 3360 kilolu olacak falan , hamur yeme diye korkuttu, zaten yemiyordum aslında
miniginannesi26 G92 hayır takılmıyor genetik olarak iridir dedi ama bende eşimde zayıfız sizinkide öyledir bence hamilesiniz ne istiyorsa canınız yeyin ❣️
G92 miniginannesi26 genetik olabilir aslında, eşim bilmiyor kaç kilo doğduğunu, ama ben 4200 olarak doğmuşum. Aslında çok kilo almadım, bebeğim önden gidiyor ama
defne09 miniginannesi26 inşallah sağ salim kavuşuruz canım. İrileşip sezeryana dönmesinden korkuyorum. Haftaya yine bakacak suyuna kilosuna. Çatı muayenesi yapıldı mı sana. Benim doktorum çatı muayenesi yapmıyormuş 😬
miniginannesi26 defne09 doktorum değilde ebe yaptı müsaitmiş doğuma sezeryan da olsa sıkmayın canınızı ❣️
miniginannesi26 G92 ya ne kadar da olsa herseyin genleriyle oynanıyor yediklerimiz çoğu herkesin bebeği iri
defne09 Doğuma 16 gün var görünüyor ağdaya ne zaman gitmeli acaba mart ayı anneleri. benim çok uzun süre temiz kalmaz. doğuma En yakın zamanda gitmek istiyorum. 37+5iz bugün 😕
miniginannesi26 defne09 ben geçen hafta hallettim Onu ama ben daha önceden lazere gidiyordum çok çıkmıyor o yüzden