miniginannesi26 37+1im aynıları bende de var, açılma var mı diye baktı yoktu ama parmağım içeri giriyor rahim yumuşamış dedi, 36+4te 3547gr bebeğim büyük yani, salı günü kontrolüm var sezeryan için gün isteyecem, tosuncuğu normal doğuramam, ne bebeği ne de kendimi zorlayamam diye düşünüyorum bi de korkuyorum işte :( bugün akıntım arttı sizce açılma mı olmaya başladı?