ceylan_oztrk symaa43 bende ona gitimde genç bı doktor heralde yanlış hatırlamıyorsam şimdi sıra alamıyorym çok iyi bir doktordu
_Elifffffff_ Ozzge19 bende nil hanıma gidiyorum ilk kızımda da ona gitmiştim şimdide ona gidiyorum aynı aşırı memnunum com güler yüzlü bir bayan 😍
duygulilom Mudi Bende necmettin erbakan tıp fakültesine gidiyorum doktor hasan energin çok kalabalık oluyor ama güzel bi doktor
Sfnur Mudi ben iki gün önce aradım yaptıklarını söylediler canım acaba yanlış mı anladılar seni yapiyolarmii doktor yonediriyor aşağı katta ulturasyon bölümünde randevu veriliyormus