Kızlar hepinize hayırlı akşamlar. Pazartesi günü direksiyon dersim başlıyor. 7 haftalık hamileyim. Doktorumla görüştüm stres yapmadığın sürece problem olmaz dedi. Aranızda gebelikte direksiyon dersi almış olan var mı ? Herhangi bir problem olur mu acaba biraz tedirginim doğrusu.