1bebeklianne bence ayrı ayrı cok güzel ama birlikte sıfat tamlaması olmuş adanin özelliğini belirtir gibi. Garipseyenleri boşver ben mavi rengi çok severim bi on yıl önce çocuğumun adını mavi koycam dedigimde cok dalga gecerlerdi sonra bir dizide kullanildi herkes koyar oldu. Yeşil de neden olmasin o yüzden ama iki isim olacaksa baska bir isimle kullanmalisin bence.