Aycann Son 45 bizimde biraz erken aşağıya indi o yüzden acil çantamızı son hazırlıklarımızı yapmaya başladık :)
Fasulyeanne Doğumun belirlenmiş bir günü olmaz bence Çünkü bebişler hep sürprizli😍bizde 33.haftadayız ve yanıyoruz çooookk sıcakkkkk😣
melekyildirim ayse98 8 temmuz gözüküyor son 30 gün ama normal olacağı için Şafak sayamıyorum erkende olabilir 😍😍 hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom_879 Bu ptogramda son 40 gun ama doktora gore son 39 gun 😂 bu gun kontroldeydik gelişimi guzel dedi ama bana biraz az kilo almis gibi geldi🤔