Zezell Kizlar son 42 yaziyorda ama neye gore hesaplayıp kaynanama bilet alacam bilemedim. Normal dogum oluncada doktor birşey soylemiyor sastim kaldim
ayse98 Zezell eğer normal doğumsa son 1 2 hafta kala açılman olursa büyük ihtimalle erken gelecektir ve doktorunda gün verecektir sancılarımı takip et bilet her daim olur 😘
Ayseeelif Zezell aynen benımkıde belli değil söyleöıyor doktorum.ben de telefnumdako programa göre diyorum son 44 😕
Selmapiskin Son 49 ufaktan heyecan korku başladı . En son 2070 kg dı. Bayramdan sonra kontrolümüz var . Havalar sıcak antalya da hamile olmak zor 😢
GecesMom GzdeTopuolu yok ben fitil kullanmıyorum 18. Haftadan beri haftada bir proluton oluyorum bide adalat içmeye başladım 1 aydır falan. 36. Haftada bırakıcaz iğneleri. İğne ve adalata rağmen doğum pozisyonu almış durumdayız :(