13 martta Islak mendil indirim gününde aldığım ürünler ve temizleme pamuğu almıştım , temizleme pamuğu 3 gün sonra geldi diğer ürünler gelmemişti. Arayıp sorduğumda parçalı olarak gönderilecek 3 firma ile çalışıyoruz diğer ürünler henüz hazırlık aşamasında dedi neyse dedim tamam öyle olsun . 2 gündür ulaşmaya çalışıyorum hala neden verilmedimi diye çünkü ondan sonra verdiğim siparişler hepsi geldi ıslak mendiller kargosu yok . Ulaşamadım bir türlü bugün en az 10 defa aradım en sonunda konuştum neymiş efendim stok hatası varmış faturalandırılamamış 3 gün önce kartıma tutar iadesi olmuş . Ay çok sinir oldum mağazaya gidemiyoruz böyle alınca da iade oluyor ve ben 13 gündür bekliyorum kargoyu resmen sinir oldum 😒😒😒 şimdi ben nerden indiirmli ıslak mendil bulucağım hadi buldum nasıl gidip alacağım 37 hafta göbüşümlee 🥺🥺🥺