Zyneepemree ayy canim ya cok gecmis olsun. Insallah hemen atlatirsin ama burda okudugum covid postlarinda gordugum kadariyla bircok kisi atlatiyor bebege fln da zarari olmamis. Ama psikolojisi kotu iste birsekilde dayanicaz 15 gun sonra negatif olacaksindir eminim. Buarada dr ucak yolculuguna fln izin verdi mi senin bununla ilgili bisey soyledi mi yada? Ben dogudayim suan gorev icabi annemlere gitmek istiyorum biraure istanbulda kaliyim dedim bileti fln aldim ama izin verir mi acaba?