Zyneepemree benim de tam 7+6 da yani dun iliski sonrasi pembe lekeler geldi. Tuvalet sonrasi 3 4 kez peceteye geldi sonrasinda ise hemen kesildi 1 saat icinde. Hatta goruntusunu asagi birakayim, igrenmessen bakarsin seninki de boyle miydi diye? Ayni zamanda adet gunumdu. Doktorumu aradim progestan kullan dedi bol sivi al dedi ama ne yazik ki gidemedik. Pazartesi gidicez kanama olmadigi icin suan cok kotu bi his dogmuyor icime ama tabiki cok korktum agladim dualar ettim bisey olmasin diye.. insallah hic bir sorun olmaz saglikla kucagimizda olurlar. Bugun tam 8 hafta oldu
https://hizliresim.com/oliBNy