Burcinisp88 nurell hiç olmayın ki benim ilk doğumdaki deneyimim pek iç açıcı değildi. Doktorlar bildiğin hödük gibi muamele ettiler. Ona rağmen ben rahatça yaptıysam siz daha iyi yaparsınız. Hiç gerilmeyin nefesinize odaklanın
Beyzan Civciv222 çok teşekkür ederim çok seviyorum burayı çok şey öğreniyorum bazen bazı annelere kocaman sarılması istiyorum bazen de bazı anneleri sarsıp kendine gel demek istiyorum 😬
E-sez85 nurell bende geçen hafta oldum ilk doğum olacak çekinerek gitmiştim acaba nasıl olacak diye ama korkmayın çok kısa sürüyor zaten anlamıyorsunuz benim mantar olduğundan yanmam çok oldu onun dışında hiç anlamadım bile rahat olun kasmayın yeterli