nurell neden korkuyorsun sırf duyduğun abartı yorumlar yüzünden mi normal doğum istiyorsun ama belli ki normal doğum hakkında hiç bir fikrin yok araştırmamassin süreç nasıl ilerliyor. Çatı muayenesi denen şey beş dakika sürüyor. Ama normal doğum sürecinde defalarca bakılıyor açıklığa yani saat başı Bati muayenesi oluyorsun gibi düşün. Bunu korkutmak için söylemiyorum azicik okuyup araştırın diye söylüyorum. Doktora gidiyorsun çatala yatıyorsun ve Dr 5 dk alttan bakıyor kemik yapına vs hepsi bu. Lütfen kimsenin sizi korkutmasına izin vermeyin okuyun araştırın sorun. Özellikle ebelere kadın doğum doktorlarına sorun burda her şeyi abartan en ufak şeyde dünya benim etrafımda dönsün ben korktum herkes korksun ya da benim canım yandiysa herkesin canı yansın diyenlerde sormayın