minikprensimmm123 Burcu-2910 Biz eşimle verdik ikimiz de de hiç bir sorun çıkmadı canım pıhtılaşma felan ama şimdi ki gebeliğimde doktorum önlem amaçlı aspirin ve oksapar iğne başladı
Burcu-2910 minikprensimmm123 bende eşimle beraber Verdim kan falan genetik için sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum
minikprensimmm123 Burcu-2910 Bize 1 aydan veya 40 günden çıkacak dediler canım ama rabbimin işi ki ben o sırada hamile kalmışım 40 gün diye beklediğimiz sonuç 2 hafta da çıktı ve hiç bir şey çıkmadı ama iğne başladı doktorum hemen
Burcu-2910 minikprensimmm123 ya ne güzel ya bende kan verdim canım hala adet olmadım diye bakalım sonucu bekliyorum korkuyorum artık hamile kalmaya herseye ya rabbim hakkımızda hayırlısını versin
minikprensimmm123 Burcu-2910 Amin canım inşallah rabbim hayırlısını versin cidden öyle Bi kaç kez olumsuzluk yaşandımıydı hepsi aynı olacak diye korkuyoz ister istemez
Burcu-2910 minikprensimmm123 aynen canım hep dua ediyorum başka elimden bişe gelmiyor sonucunda çıktı zaten değer sıfır adet olmayı bekliyecem artık
Burcu-2910 minikprensimmm123 adet oldum zaten canım bundan sonrası hayırlısı artık rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin