Burcu-2910 https://imgyukle.com/i/L9OKrs kan pıhtılaşma sonucu bumu oluyor kızlar anlayan bakabilir mi
mrskorkut Canım trombofili test panelini gidip sonucunu Alman gerekiyor sanırım bu e nabızdan belli olmuyor.
mrskorkut Burcu-2910 evet canım trombofili de belli olur pıhtılaşma var mı yok mu diye muhakkak o sonuç kağıdını almalısın
Burcu-2910 mrskorkut doktoruma randevu bulmaya calıısıyorum canım inşallh bulurum 2 kaybım var inşallah son olur bu sonuçlarla
minikprensimmm123 Burcu-2910 Canım benimde iki kaybım var şimdi çok şükür yine gebeyim pıhtılaşma felan çıkmadı bende kromozomlarımız da sağlıklı çıktı doktorum önlem amaçlı aspirin ve oksapar iğne başladı bana
minikprensimmm123 Burcu-2910 İlk gebeliğimde kürtaj oldum kuzum ikinci gebelikte de özele gittim bana direk bu bebek düşmez kürtaj olacan dedi bende kabul etmedim şehir hastanesine gittim orda sancı ilaçları vererek düşük yaptırdılar
minikprensimmm123 Burcu-2910 İlk de kürtajdan 9 ay sonra hamile kaldım oda aynı haftasında gelişimi durdu düşükten de 3 ay sonra tekrar hamileyim çok şükür 🤲
Burcu-2910 minikprensimmm123 bende iki defa kürtaj oldum ikincisini yeni oldum dün 1 ay oldu adet olmayı bekliyorum
minikprensimmm123 Burcu-2910 Canım ben ilk de kürtajdan sonra hemen olamadım adet sancısı oluyordu ama kendi olmuyor Du doktora gittim söktürücü verdiler onla oldum düşükten sonra da 1 ay sonra adet oldum
Burcu-2910 minikprensimmm123 bende zor diye duymuştum canım ben anesteziyle oldum sonrası adet sancısı hibi doktorun korunma için ne kadar süre verdi
minikprensimmm123 Burcu-2910 İlk gebelikte 6 ay dedi canım zaten 9 ay sonra olmuştu 2. Gebelikte de genetik testlerinin sonucu çıkana kadar dedi zaten sonuç çıktı ben geri hamile kaldım
Burcu-2910 minikprensimmm123 ilkinde çok uzun zaman korumanı istemiş doktor benım doktor her ikisinde de korunma dedi
minikprensimmm123 Burcu-2910 Evet canım 6 ay dedi ama benim 9 ay sonra oldu ikinci de genetiğe bakalım ondan sonra dedi