Busbusra9 icinizi biraz ferahlatmak icin yaziyorum bu yorumu ben de devlet hastanesinde tahlil yazdirmak amacli orada bir doktora gittim oradaki doktor bebegin eşi asagida dusuk tehliken var dedi ayni ilaci verdi ben acikcasi asiri kafaya taktim ama sonra kendi doktoruma gittim ona da sordum icim rahat etmedi cunku .kendi doktorum bakti evet bebek biraz asagida ama daha haftasi 14 bu haftalarda kanama yoksa bebegn asagida olmasi bi tehlike degil dedi.yani dusuk riskimin olmadigini soyledi. Ben bosu bosuna canimi sıktığımla uyuyamadigimla kaldim. Sen de kesinlikle kendi doktoruna ya da baska doktorlara da görün 🙏