Busbusra9 İlacın zararı olmaz hormon zaten bende kullanmıştım. Ben de 16. haftada cinsiyet öğrenmek için özele gittim yok bebeğin suyu az,sancın var, kafasını kasığına gömmüş,sıkışmış bir sürü şey saydı. Öteki hafta kendi hastaneme gittim üçlü taramam vardı doktor herşey normal dedi canım üzme kendini bence kendi doktoruna görün 🙏