Alpsdkz34 ay sormayın valla aynen her gittiğimde muayene ücreti artmış oluyor,hele bekleme süreleri sanki hiç pandemi yokmuş gibi bazen 1 saat beklediğim oluyor, geçen hafta 15:30 da randevum vardı nst de olmam gerekiyordu 21:30 gibi anca çekebildiler,asla özel bir hastane gibi değil ücret dışında….