samsunlu55 Alpsdkz34 Allah her anlamda yardımcımız olsun saglikla dogumlarimizi yapalim insallah. benim daha doğumuna cok var yazın olucak o zamanki fiyatlari düşünmek bile istemiyorum
Alpsdkz34 samsunlu55 yazın heralde 7 olur saçmalığın dibine vurdular nasıl olsa .Allah yardımcımız olsun
samsunlu55 Alpsdkz34 persembe gunu kontrolden çıkınca fiyat bilgisi sorucam bakalim çok merak ettim artık bana ne ücret cikarticaklar.
Alpsdkz34 samsunlu55 cnm hastaneye gittim şimdi normal doğum 3550 epidoralli 3950 dedi yanında kalana covid testi 150 tl gebeye de pcr testi yapılıyor dedi
Gamzemre6161 Ayse10 normalde zaten nst ye 6.kat değil doğumhane bakıyor saat 5ten sonra. Neden öyle oldu bilemiyorum. Ama her durumda nst için bu kadar vakit kaybı olmasının sebebi nst sürelerini uzun olması 5ten sonraya kalmaz aslında süreler az olsa
babymert061 Gamzemre6161 benim ikili test sonucum çıkmış doktor ile görüşemedim ama anlarsanız yardımcı olur musunuz Merhaba ikili test sonucum çıkmış doktor ile görüşemedim anlayan varsa yardımcı olabilir mi ? PAPP-A+serbest neta hcg sonuç B PAAP-A sonuç:2.74 B-HCG 42.7
Neslii616161 Busrahalil44 yaa çok duymuştm soldaysa kız diye nasipse bu hafta öğrenicem rabbim hepimize hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin inşallah🙏
Neslii616161 Gunaayy61 harika bi insan ilk çocugumdada o şimdide o allahın izniyle çok güveniyorm ona sizin dıpum ücretlerinden bilginiz varmı nekadrlık hamilesiniz
Gunaayy61 Neslii616161 hayır hiç doğum ücretlerinden haberim yok 😶 Daha 16 haftalığız bu cuma kontrolüm var. Siz kaç haftalık hamilesiniz
Sare_20 Ben de trabzonluyum ama gümüşhanede oturuyorum Medikal park karadeniz Hülya hanıma geliyorum🙋🏻♀️
Merve29 Sare_20 merhaba bende gümüşhanedeyim Trabzon’da yeni yeni doktor araştırmasına başladım memnun musunuz 😊🌼
samsunlu55 Alpsdkz34 cok sevindim suan gercekten buraya yazdigin icin de teşekkür ederim sana.🥰 insallah bütün doktorlar için aynıdır ucretler hasan hocanın muayenesi de diğerlerine göre yuksek çünkü