Sahnur sistemde bugün 32 hafta olucak kısmetse :) doktor bir hafta karnı önde dedi birde başı dedim bunlar bir sorun oluşturur mu dedim dedi gelişimi iyi ama takip altında olman lazım gebelik şekerime.bakti oda iyi dedi 2 hafta sonra tekrar kontrolum var :)