cansuyldz33 valla bende avent alıcaktım sebebi sürekli ismini duyuyor olmam 😁 enişteme sordum (eczacı kendisi) ya git ne alıyosan al avent diye kendini şartlandırma cam olsun gerisi önemli değil para tuzağı eczane de satılan herhangi bir biberonu al avente de o parası verme sakın dedi aklım bi karıştı doğruda söyledi sonuçta aventi de kaynatıcaz normal bir cam biberonu da kırılırsa çok üzülürüm😁