Lylts korkma Canım çok ciddi bi yükseklik değil doktorum 14 9 ve üzeri sıkıntılı demişti ama benim genel normal tansiyonum 10 7 falandı 135 9 olunca korktum bende belki de heyecandan stresten olmustur takip et sürekli 2 saatte bir ölç ebede gerçekten iyice tansiyon çıkarma sebebiymiş yani öyle söylenir mi insana Allah’ın izniyle sağlıkla alırsın bebeğini kucağına dualarım seninle