Böylesi bir saçmalığa inanamıyorum yani gebelikte yuzlerce insanda tansiyon ve şeker çıkıyor ne yani hepsinin bebeği anormal mi oluyormus sorsaydınız keşke o ebeye. İlk evladımda vardi tansiyon 3 yaşında cok şükür hic birseyi yok suan 32 haftalık hamileyim yine tansiyon var ve suan görünürde bir anormali yok gebeleri bu şekilde korkutup strese sokmak ne derece dogru acaba doktor lar bile böyle söylemiyorlar ultrasonda her ayrıntıya dikkat etmelerine rağmen