Saripapatyam1 Hazal25 Benimde 2. Sezeryan olucak ama Eylül’de 😂 ilki zordu 1 haftada anca toparlandım bu kolay olur inşLlah🙏
ikibalannesii Sinem_469 benim 1 yaşında kızım var canım benimde gönlümden oğlan geçiyo😍😂 Rabbim herkese ikisinide tattırsın inşallah 🍁