Ebru-001 Canım Allah iyi insanlarla karşılaştırsın diye boşuna demiyolar 🙏 Bende özelde muayene ücreti çok pahalı diye devlete geçtim çok şükür doktorum her gittiğimde aynı özel hastanede ki muameleyi gösteriyor konuşuyorum herşeyimi sorabiliyorum ultrason da hemen hiç bişey sormadan bebeğin sağlığı hakkında bilgi veriyor hangi haftamda isem o hafta ne yapmam gerekiyorsa tahlil vs hakkında bilgilendiriyor. İnşallah sende iyi bı doktora denk gelirsin 🙏😘