Ebru-001 Dün bunun için post açtım bende aynı sekilde. Çok sinirleniyorum iyice. 3 aydir devlete gidiyordum bende ve adak kafasını kaldırıp suratıma bakmıyor, soru soruyorum cevap vermiyor, 2li test sonucu çıktı bilgi vermeden kağıt verip elime yolluyor, 12. haftada burun kemigi-ense kalınlığına bakılması gerekirken bakmıyor, cinsiyet tahmini yapabilcekken belli olmaz deyip geçiştiriyor. Daha sayıyım mı. Sanki orada babasının hayrına oturup bizlere sadaka niyetine bakıyormuş gibi bi davranışlar. Sonuç olarak özele geçtim kardeşim. Insanı buna mecbur bırakıyorlar!!!