Minikasya MinikMicizem Ayyy 3 yaşından 17 yaşına kadar ordaydım ya. Albayibrahimilkokulu. Namık kemal lisesi. Nasıl özlüyorum oraları en çokta çocukluğumu
Esma_zrl MinikMicizem wm medikal park a gidiyorum 260 lira civarı muame ücreti 11 haftalığım ilk doğumumuda orda yaptım
MinikMicizem mercimeginanne konağa gidiyorum ama memnun değilim degstrmek istyorm canm nkdar muayene ücreti weryosun
Alinamoms mercimeginanne ilk doktorum Tuncer Erendi ben hiç memnun kalmadım silah zoruyla bilgi alıyodum adamdan resmen 😂
mercimeginanne MinikMicizem yılbaşı öncesi komşum 3000₺ ye sezaryen doğum yaptı yeni ücreti sormadım :)
Esma_zrl MinikMicizem Ümit hocaya gidiyorum memnunum anlayışlı bir bayan ilk doğumum sezaryen doğumdu hastaneden memnun kalmıştık o yüzden oraya gitmek istedik tekrar şuan doğum ücreti ne kadar bilmiyorum bilen varsa yazsın 😊
zeynepyesimd Esma_zrl eltim 1 ay önce doğum yaptı ümit hanımda normal doğum oldu 4 bin ödediler diye biliyorum sezaryen de 4500 ama eski fiyattan ödeme oldu yeni fiyat nasıl bilgim yok
inci4141 @MinikMicizem#13491 bende Kocaeli’de oturuyorum. Cihan hastanesi. Betül nalbant gidiyorum. Şimdilik memnunum. 18+1 hamileyim.
2bebis1anne inci4141 bende ona gidiyorum canım cinsiyet tahminleri nasıl canım bana 12.5 De kiz gibi dedi şimdide 14.2 De erkek dedi Tahminleri nasol merak ettim ama çok tatlı bir doktor ya