İnsanlara dalga geçer gibi ve sert bir dille yanıt vermeyi öğrendiğimden beri, mutluyum:)) çünkü kimseyi kaybetmekten korkmuyorum. Arkadaş dost akraba , hiçbiri hayatımın odağında değil .
Kendi ailem ve eşim hariç , kimin ne dediği önemli değil çünkü dalga geçip , kırıcı davraniyorum cevabını alan bir daha bulasmaz. '))