Şiştim.. hem sinirden hem hamile olduğum için şu komşu hiç belli bile değil kilo bile almamış sen ne kadar kilolusun nasıl olacak sezeryan mı normal mi hmmm zaten çok şişmişsin olmaz normal göbeğin ne kadar büyük 🥵 sinir krizi geçireceğim herkes sanki 50 kilo kalıp çocuk doğuruyor tamam kilo almayadabilir bazı insanlar yeme içme alışkanlık vücut yapısı ya da paşa gönlüm istedi yedim ya sizene kime ne bebeğimi doğurmama 1 ay kaldı ama her gören sanki uzaylıymışım gibi yorum yapıyor ya içimi bi yerde dökmem lazımdı artık ne moral kaldı ne heves insanlar çok önyargılı düşüncesiz bencil insanlar çok kötü 😞