teachervera yapma ya, ne diyeceğimi bilemedim, zor süreçler yaşamışsın muhakkak, kolay kolay bi kadın hamileyken boşanmaz, öyle olması gerekmiştir.
Geçmiş olsun mu denir bilemedim.
Olsun yavrun var beraber tutunacağım hayata canım. iyi ki olmuş diyeceksin inş canyoldaşın aynı zamanda.
Benim bat yarın, üç gün varken normal testte negatif çıktı, seni okuyunca benimde yumurtlamadan sonra kasık ağrılarım olmuştu, test böyle çıktı, hayırlısı bakalım günüm yarın inş gelmez.