Smy238 biz üç koldan çalıştık 😂
Eşim iş yerinin oradan banyo seti yaptı. Oyuncak halısı hastane çıkışı reflü yatağı ve Ufak tefek kıyafetler almış sanırım. Çok yakın bir ablam alt açma çıngırak hastane çıkışı uyku tulumu zıbın ve çoraplar almış. Biz de kayınvalidem ile biberon, emzik, kanz çanta, babynest, üçlü takım, uzun kollu tulum, birkaç paket zıbın tulum battaniye mont aldık. Biz baya aldık. Marketteki alışveriş yapanların %70 i erkek bebek için arıyordu. Teyzeler pembe almışlar beni kandırmaya çalışıyorlardı renk önemli değilse değiştirelim diye 😂