Smy238 Bimciler neler aldınız ben bi hastane çıkışı küvet seti biberon zıbın ağız mendili alabildim çok kalabalıktı basım döndü 😂
Sen1meleksin Smy238 ben tulumlu takımı , 3 lü takım emzik ve ilk kitaplarımdan aldım 2 tane daha öncekilerden almıştım Zaten hep.
egemommm Smy238 sadece müslin örtü alacam diye gittim, eğitici puzzle aldım 3 paket, çıngırak, zıbın, halka oyuncağı, müslin örtü, hastane çıkışı, uyku tulumu, nevresim takımı aldım😀
mercimeginanne Smy238 müslinimiz eksikti sadece 3 tane ondan aldım 🙈 1 yelek, 2 tane oyuncak aldım 😂😂😂
denizanasi1 Hastane çıkışı, ikili alt pijama, emzik, çorap aldım. Hastane çıkışının zıbının kolları çok dar geldi ya, bide eldiven 3 tane çıktı. Eldivenlerin 3 ü birbirinden farklı boyutta dikilmiş
Smy238 denizanasi1 hastane çıkışı gerçekten kaliteli duruyo kolları da dar vende farkettim ama olur heralde 😂
Gulsum1205 denizanasi1 hastane cikişi güzel değil tavsiye etmem Bn aldm geri iyade ettm kolları bebeğe olmaz çok dar
Mavis06 10;15 de bimdeydim ve tek kalan şey ağız mendiliydi 🤣 kalabalığa karışmayım dedim ama keşke hiç gitmeseydim ağız mendili de pembe kalmış zaten alamadım ben de Bi kakaolu süt aldım içe içe döndüm eve
Smy238 Mavis06 hahahaha sizde kendimi gördüm ben bugün kafaya koydum kalktım gittim calla erkenden sırf küvet icin gittim ne yalan söyleyim
Raymalifalitiko Mavis06 ben gitmedim bile valla kapıda kuyruk oluyor ic içe hurra iceri dalıyorlar zaten ben pasif kalırım bana birsey kalmaz diye dizimi kırdım oturdum evimde.. Birsey alamayacaz bari corona olmayayım dedim.😃
Sezinn Anne yanı yatağı aldım çok işe yarıyor mu bilmiyorum onun yerine başka bir şey aldan mı diye düşündüm aslında oyun halısı gibi oyuncaklı olanları vardı 🤔
Mucizeanne01 Sezinn kuzum bende annemi yolladım aldırdım çok işe yarıyormuş örneğin salonda çocuk koltukta sağ da solda yatacağına onun içinde rahat yatar oyalanır almakla iyi yapmışsın hiç yoktan beşiğinin içine bile koyabilirsin
Smy238 mercimeginanne acaba büyüklükleri ne müslinlerin dokusu kalındı ama almadım çok para gidiyor diye 😂
Mucizebebegimm123 Tuuanammm qyri degil canim az önce ben aldım. küvete yapistirmislar. Set olarak yani. Ama kovası maşrapasi ayri alabiliyorsun
Mrv24 Tulum takımı aldım süper bence. Üçlü takım emzik kızıma elbise oyuncak falan aldım hepsi çok iyi 😍
Sen1meleksin Mrv24 ay evet bende cok beğendim tulum üçlü takım emzik aldım bende kıyafetleri aşırı beğendim
egemommm mercimeginanne Benimde 205 tuttu 🙈🙈 neyse feda olsun oğluma diyorum 😀 Allah’tan eksiklerim bitti demiştim çıkıyoda çıkıyo valla 😂😂
Mavis06 Tuuanammm bazı bimlerde kalıyor benim burda koca mahallede bir tane bim var yakınlarda başka yok o yüzden aktüel ürünler açılır açılmaz alınıyor maalesef
Melis1234 Hastane çıkışı, biberon,emzik,0.3 yaş badi iki tane, welsoft battaniye, müslin bezi, ağız mendili, kova bide maşrapa anca bunları aldim anne yani yatak bulamadım bı tek talan ettiler zaten sağ ciktigima şükür 😅😅😅 bir bim serüveninin sonuna geldik😅
Sezinn Mucizeanne01 inşallah öyledir canım🙈 oyun halısı gibi geldi bana kullanış açısından da o yüzden gereksiz mi aldım acaba diye düşündüm 🥰