Royem49 ben yaptım su an 10+6 olduk yakı yumurtanın daha büyüyüp gelişmesini saglıyor sanırım ben biraz gec yapıştır dım ama etkisi vardır illaki ovulasyon takibi yapıyordum yumurtlamadan iki gün once yapıstırmıstım bir gün sonra cıkarıyosun canım ben boyle yaptım insallah faydasını gorursun sende birde ters ilişki pozisyonu bence onunda cok faydası oldu denemeni tavsiye ederim😊