Royem49 benim 1,5 sene çocuğum olmadı yakı yapıştırdığım ay hamile olduğumu öğrendim ablamda Bi arkadaşımda bu şekilde yakı yapıştırdıkları ayda hamile olduklarını öğrendiler bende ilk zamanlar da yapmicam ya zararlı diye düşünüp yapmadım faydasını görenleri duyunca yaptım gerçekten Bi zararı yok bende faydasını gördüm