Mihrininannesi geçmişler olsun sıkma canını. İkili testler yaşla orantılı, yüksek çıkmasının sebebi o olabilir. Amniyosentez sıvısı %100 sonuç verirken diğer dna testleri %99 sonuç veriyor. Ama ikili test, 4lü testlerin doğruluğu sorgulanacak payda. Testleri yaptırma zorunluluğun söz konusu bile değil, böyle bir mecburiyet hissetme. Zaten düşük riskin varmış amniyosentez vs de düşük tehlikesi varken göze almak biraz zor gibi geliyor bana. Her halükarda kabulümüz diyorsanız, Bolca duanızı edin önünüze bakın, inşallah hiçbir şey olmaz.